nedelja, 14. februar 2016

VALENTINOVO SRCE

In pa še ena voščilnica v emboss resist tehniki za valentinovo. Uporabila sem isto ozadje, kot pri prejšnji voščilnici, le da sem dodala še srce iz vrtnic. Vrtnice sem še dodatno okrasila z bleščicami in dodala še tagec z mislijo.
Za ozadje sem uporabila Distress ink Berry red.







Voščilnico prijavljam na:
IZZIV #153, kjer je tema valentinovo
Ko me inspirira #45, kjer je potrebno uporabiti emboss resist tehniko

lp

Vesna

9 komentarjev:

  1. O, zelo lepa. Super ideja tole s srčkom iz rožic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita, Vintage emboss resist tudi fajn izpade.
    Hvala, da si se nam pridružila v raft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. obvladaš to tehniko, zelo lepo pride z rdečo, pa to srce je tudi nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si tehniko dopolnila s tem srcem iz cvetja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi z rožicam je čudovita :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je tudi tale, hvala, ker ustvarjaš z nami v Craftalnici, LP:), Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super variacija prejšnje voščilnice...to srce se res tako lepo poda...

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi ta je zelo lepa.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši