sobota, 20. februar 2016

PUNČKA

Živjo!

No pa da se še jaz malo pohvalim s svojo punčko. To ni klasična voščilnica z motivom punčke in tudi ni lutka. Gre za čisto pravcato punčko za katero sem šivala za pusta. Naša mala rdeča kapica. Naredila sem ji rdeče tutu krilce, predpasnik in rdeče ogrinjalo s kapuco. In ja, prvič sem se usedla za šivalni stroj. Mi je kar dobro šlo, kaj mislite? Sem ponosna sama nase, hehe.
In tudi naša mala rdeča kapica je bila zelo vesela. Mamica in očka pa sta bila babica in volk (pa tudi za volka sem kostum in masko naredila in sešila sama). Kako obožujem skupinske družinske maske. Gre za lep spomin, ki nam bo ostal za vedno. Saj veste, spominov nam ne more vzeti nihče in to v življenju šteje.







Našo rdečo kapico prijavljam na IZZIV #154 v Craft-alnici, kjer je tema PUNČKE.

Lp
Vesna



7 komentarjev:

  1. Sem že na FB občudovala to vašo družinsko pustno masko, res si se odlično spomnila in prav tako izvedla. Vaša rdeča kapica je krasna in dela res lepo družbo v tokratni Craftalnici, hvala, ker deliš z nami. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, prekrasna družinska maska. Sploh mala rdeča kapica je sladka. Ne morem verjeti, da si kostume sešila sama in prvič za šivalnim strojem?! Po končnem izdelku sodeč ne bi rekla. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je tvoja mala Rdeča kapica :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super družinska maske! Posebne čestitke za prvo šivanje s strojem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ste bili lepi in originalni. Imeli ste pa zagotovo najlepšo Rdečo Kapico daleč naokrog.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako ljubka Rdeča kapica. Bravo mami za masko.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši