četrtek, 25. februar 2016

IHS

Že pred časom sem naredila voščilnico za prvo sveto obhajilo. Uporabila sem Cottage cutz šablono, ki sem jo kupila. Ena izmed mojih zadnjih pridobitev. Voščilnica je narejena v nevtralnih tonih in tako primerna za punčko ali fantka. Voščilnica je minimalistična ampak še vedno dovolj vsega. Dodala sem še metuljčka Marthe Stewart in nekaj bleščic na krila angelčka.







Voščilnico prijavljam na IZZIV #154 v Craft-alnici, kjer je tema PUNČKE.

lp

Vesna

7 komentarjev:

  1. Tale šablonica je tudi meni tako zelo lepa, rada jo uporabljam. Zelo lepo si skombinirala vse skupaj, hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštna voščilnica je nastala :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica, tale motivček je res čudovit.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si jo sestavila in nastala je krasna voščilnica.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.
    កីឡាបាល់ទាត់​ អនឡាញ_Football Online

    OdgovoriIzbriši