torek, 27. januar 2015

NA TVOJ POROČNI DAN

Živjo!

Kako ste? Jaz sem bila pretekli vikend zelo delavna in sem medtem naredila še eno poročno voščilnico za prijateljičino poroko. Voščilnica je seveda tresočka, ker sem jo želela prijaviti na IZZIV #126 v Craft-alnici, kjer je tema shaker card. Na voščilnici sem uporabila za ozadje štampiljko HC, na kateri na veliko piše LOVE, ki sem jo poudarila z bleščicami. To je ravno pravšnja štampiljka, saj s poročno zaobljubo prisegamo večno zvestobo in ljubezen partnerju. Všeč pa mi je zato, ker je pisava kaligrafska. Uporabila sem še nekaj rožic in dva prstana kot dodatek ter seveda čipko in trakec, ki sem ju prepletla. Sporočilo na voščilnici NA TVOJ POROČNI DAN je embosirano z zlato barvo, ki daje voščilnici kot celoti zelo bogat videz. In tu sem za tresočko uporabila riž. Dodala sem še ograjico preko tresočega napisa.

Upam, da vam je všeč.













Se kmalu spet slišimo.

Lp

Vesna

4 komentarji:

  1. Meni je zelo všeč, takšne vintage imam najraje :).
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si jo sestavila in všeč mi je tvoje "okno". Krasno si se poigrala ...
    Hvala, ker se igraš z nama s tresočko v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena prelepa tresočka in všeč mi je, da si uporabila riž.
    Tudi sama sem kot gostja naredila poročno tresočko z rižem in mislim, da je na spletu še nisem zasledila. Zelo lepo!
    Gostja CRAFT-alnice, Jana

    OdgovoriIzbriši