nedelja, 4. januar 2015

ŠOPEK ZA ROJSTNI DAN

Lep pozdravček!

Med temi prazniki sem bila zelo pridna in sem naredila kar nekaj rožic iz papirja (sončnive, marjetice, ...). Sedaj pa sem vse to samo povezala v celoto. In tako je nastal tudi šopek rož za rojstni dan sodelavke. Tudi tokrat sem uporabila štampiljke HC in Spelbinders šablone. Za izdelavo rožic najraje uporabljam HC štampiljke, ker se z njimi lahko igraš in nastanejo čudovite kreacije. Sama voščilnica je zelo preprosta, nekaj posebnega pa jo naredijo 3D rožice. Dodala sem še trakca v dveh barvah, da je šopek povezan skupaj.

Izdelek prijavljam na:
-IZZIV  #124, v Craft-alnici, kjer je tema KARKOLI












lp

Vesna

2 komentarja:

  1. Tudi ta šopek cvetlic je čudovito izdelan :-)) Prozorne perle jih krasno dopolnijo.
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava mojstrica ročno izdelanih rožic si, tudi te so čudovite.
    Hvala še enkrat in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši