sreda, 17. september 2014

SERVIETNA TEHNIKA - URA

Živjo!

Kot sem v enem izmed prejšnjih objav obljubila vam pokažem kaj vse sem delala s servietno tehniko. Tokratna objava je namenjena stenski uri, ki je bila izdelana za krasno osebo in čudovito prijateljico. Izdelala sem jo za rojstni dan te osebe. In ker ima oseba rada rustikalen slog je tudi ura narejena tako. Motiv je zelo "francoski", saj daje občutek da sedimo nekje v vinski kleti s prečudovitim razgledom na francosko pokrajino. Temo vin sem izbrala ker je oseba zelo dobra poznavalka vin in se mi je motiv zdel kot nalašč zanjo. Uro sem obdelala tudi s tehniko postaranja, kar je na spodnjih slikah lepo vidno.










Upam, da vam je ura všeč. Jaz se bom zagotovo lotila izdelati še kakšno.

lp

Vesna

1 komentar:

  1. Krasno uporabljena tehnika in nastala je čudovita ura,
    tudi prejšnje objave so zelo lepe
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši