torek, 16. september 2014

SERVIETNA TEHNIKA - LESEN PLADENJ

Živjo!

Naj vam predstavim v naslednjih nekaj objavah tudi izdelke ki sem jih naredila v servietni tehniki. Od nekdaj sem občudovala polja sivke in zato je bilo neizbežno, da se le-ta pojavi tudi na lesenem pladnju, ki ga imamo lahko le za okras ali pa ga uporabimo in si postrežemo skodelico dobrega čaja. Uporabila sem tudi tehniko razpokanja, ki pa jo bom morala še malo izboljšati. V celoti gledano sem z izdelkom zadovoljna, saj sem v tehniki s servietki še čista začetnica.

Pladenj sem najprej pobarvala v temno vijolični barvi, nato pa sem naredila tehniko razpokanja s kontrastno bež barvo. Ko sem izrezala in prilepila še vse motive sivke sem v nežno vijolični barvi z gobico naredila ozadje. Pladenj sem tudi dvakrat prelakirala s sijočim lakom.

Sicer pa naj fotografije govorijo svoje.








Lep pozdravček vsem.

Vesna

Ni komentarjev:

Objavite komentar