ponedeljek, 23. februar 2015

ROČNO IZDELAN CVET

Živjo!

Upam, da ste izkoristile pretekle sončne dni. Vreme je bilo kot nalašč za sprehod ali pa pitje kavice na soncu. Sedaj pa je vreme turobno in kot nalašč za ustvarjanje. In tega sem se lotila tudi jaz. In ravno prav je v Craft-alnici IZZIV #128, kjer je tema ročno izdelan cvet in kamor prijavljam spodnjo voščilnico. Če spremljate moj blog potem najbrž že veste da sem velika ljubiteljica HC štampiljk, saj se z njimi lahko ustvarja nešteto cvetov iz papirja. Res je potrebno kar nekaj časa in volje da vse naštampiljkam, pobarvam in izrežem s Spellbinders šablonami. Ampak me končni rezultat vedno navduši. Upam da je všeč tudi vam. Na voščilnici so štiri vrste različnih cvetov. Tudi papir, ki sem ga uporabila je od proizvajalca HC. Misel pa je zelo vzpodbudna in lahko marsikomu da novih moči za nove zmage v življenju.










lp

Vesna

4 komentarji:

  1. Čudovita je in zelo lepo si izdelala cvetke! Krasno barvno kombinacijo si uporabila :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, tvoje rožice so vedno tako lepo narejene in resnično kakor prave.
    Hvala, da se igraš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne rože si naredila in celota je čudovita.

    OdgovoriIzbriši