torek, 2. april 2013

VELIKONOČNE KOŠARICE

Pozdravljeni!

Evo in sem končno nazaj. Minilo je že kar nekaj časa od moje zadnje objave, ampak v vsem tem času nisem nikakor počivala. Nekaj časa sem porabila za razna ustvarjanja, večino časa pa sem porabila za dokončanje magistrskega študija. In ja, sedaj se lahko končno pohvalim, da sem magistrirala in bom imela več časa za ustvarjanje. Sicer je ta objava malo pozna, ampak vseeno vam pokažem čudovite košarice z velikonočnimi dobrotami, ki sem jih naredila za tri otroke moje prijateljice. Seveda so se vsebine zelo razveselili, Upam, da ste preživeli lepe velikonočne praznike v krogu ljudi, ki vam največ pomenijo.

Spodaj pa si le oglejte slike košaric. Narejene so iz tršega papirja. V bistvu je izdelava košaric zelo preprosta in je primerna tudi za ustvarjanje skupaj z otroki. Vanjo pa lahko damo npr. piškote za sodelavko za dobro jutro, najljubše bombone za otroke, velikonočne pirhe oziroma kar vam pade na pamet.














Lep pozdrav in vnaprej hvala za komentarje.

Vesna

1 komentar:

  1. ČESTITAM ZA uspešno predstavljeno in zagovorjeno MAGISTERSKO DELO!!!!!
    Košarice pa so čudovite,
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši