torek, 2. april 2013

KUVERTA ZA POROČNO DARILO

Ponovno pozdravljeni!

Le kdo nima dileme kaj podariti poročnemu paru za darilo? To je moja največja težava, saj se mi zdi, da se vsi okoli mene poročajo. In vedno imam problem kaj podariti paru, ki že kar nekaj časa živita skupaj in imata vse kar potrebujeta. Pa vendarle si v teh težkih časih recesije lahko le še redko kdo privošči kakšno razvajanje v termah s kakšno masažo in kozarcem dobre penine. Ker pa se nekako ne spodobi, da daš iz rok le belo kuverto sem jo jaz malo olepšala. Tako ni potrebno iti v cvetličarno in tam drago plačati za zavijanje, ki pa na koncu ni nič posebnega (le kartonska podlaga ovita v papir in morda kakšen cvet). Res je, da sem morala vložiti kar nekaj truda, saj so rožice na kuverti ročno izdelane in sem jih cel vikend delala (naredila sem celo serijo rožic - še za vnaprej), ampak na koncu je stvar vredna truda in je tudi veliko bolj osebna. S tem pokažeš nekomu, da si razmišljal o njem kaj mu boš dal za darilo in vsakdo na koncu ceni ves vloženi trud.

Ker je kuverta oziroma papir, ki sem ga uporabila nekako vintage (ima natiskano čipko in upam da se to na slikah dobro vidi) izdelek prijavljam na Izziv #78 na CRAFT-alnici, kjer je tema Vintage.














4 komentarji:

  1. Zelo lepa,
    sploh cvetovi so mi všeč.
    Lepo darilo,
    sama imam vse poročne voščilnice spravljene v ovalni škatlji in vsake toliko časa si jih z veseljem ogledam-ustavim se pa vedno znova pri tistih doma izdelanih.
    Pa tudi ostali detajli so čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kuverta je res zelo lepa in rožice na njej so čudovite. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo poročno kuverto si naredila in dodala krasne dodatke :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa poročna kuverta, rožice so mi sploh nekaj posebnega. Verjamem, da sta bila prejemnika presenečena nad lepim darilom.
    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši