torek, 5. januar 2016

ORHIDEJE

Dober dan!

Upam, da ste se privadili na mrzlo vreme in sneg. Kmalu ga ne bo več in zato sem se jaz odločila narediti nekaj voščilnic z orhidejami Najlepšega para. Morala sem probati Vladkino metodo in preizkusiti svoje nove štampiljke. Metoda je super in je zelo pomirjujoča, voščilnice pa so res krasno izpadle. So zelo preproste. Na akvarelni papir sem embosirala z belim prahom orhideje in jih pobarvala z Distress ink-i. Dodala sem še čudovite misli in papir na osnovo za voščilnico prilepila s 3D blazinicami. Kako mi je uspelo barvanje?











Voščilnice prijavljam na:
- IZZIV #150 v Craft-alnici, kjer je tema karkoli
- Challenge #7 pri Craft heaven shop, kjer je tema Something old, something new.

lp

Vesna

3 komentarji:

  1. Čudovite orhideje, lepo si jih pobarvala. V zimskem času so prava paša za oči.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe in elegantne so tvoje voščilnice z orhidejami :-)) Zelo zelo lepo si jih pobarvala.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, prekrasna je! Tako nežne orhideje, ki se tako lepo ujemajo z ozadjem.
    Hvala, ker si se nam pridružila pri izzivu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši