četrtek, 28. maj 2015

BLOG CANDY

Pozdravljeni!

Danes imam za vas čisto kratko objavo. Že kar nekaj časa je minilo od moje prve objave, ko sem se odločila da bom pisala blog. Sedaj pa sem se končno logirala tudi na FB in mislim da je to krasna priložnost, da tudi jaz podarim svoj prvi bonbonček. Vsebuje veliko papirjev, nekaj rožic, izrezkov, štampiljk (sicer so v slovenskem jeziku), dekorativni trak, ....



In kaj morate narediti?

1. Spodaj pustite komentar,
2. Biti morate moj sledilec oz. spremljevalec na mojem blogu (novi so vedno dobrodošli),
3. Na svoj blog prilepite sliko bonbončka,
4. Če želite iti 2x v boben za žreb na moji novi Facebook strani stisnite en velik like in stran delite s prijatelji.

Svoj komentar lahko pustite do 15.6.2015 do 23:59....
Zmagovalec bo znan 16.6.2015, zato spremljajte moj blog.


Bonbonček pošljem tudi v tujino.

lp

Vesna

4 komentarji:

  1. Čestitke ob praznovanju
    krasen bonbonček
    spremljevalka sem že
    FB-ja nimam
    a se postavljam v vrsto
    lep dan Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello Vesna,
    I am a new follower of your blog. Hopefully you will pop on over and visit me too x

    Thanks for the chance of winning this lovely candy.

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijep bonboncic si pripremila. Lijepim ga i na svoj blog.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljena, res si pripravila prekrasen bonbonček, ki bi se ga vsak razveselil, zato že močno stiskam pesti.
    Postala sem tvoja spremljevalka, sedaj pa hitim lepit slikico tvojih dobrotic še na svoj blog.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši