sreda, 1. maj 2013

SERVIETNA TEHNIKA

Pozdravljeni!

Vesel 1. maj vsem skupaj! Zdi se mi, da je ta praznik včasih imel čara, ampak danes, ko je toliko ljudi brezposelnih le zakaj bi še praznovali praznik dela. Ampak pustimo sedaj take teme. Moram reči, da sem bila kar zaposlena v teh dneh. Namreč ko sem pregledovala bloge drugih ustvarjalk, sem se nekako okužila s servietno tehniko in sem si rekla, da to moram poskusiti tudi jaz. In sem si naredila nekaj zaloge prtičkov in se lotila dela. Naredila sem kar nekaj izdelkov, ampak niso vsi uspeli kot bi morali. Lotila sem se steklenega krožnika, ampak ko sem krožnik dala v pečico na 130°C (tako je pisalo v navodilih na lepilu za servietno tehniko na steklu in porcelanu) so se mi pojavili mehurji zraka in sedaj res ne vem kako zadevo rešiti. Če ima morda katera idejo in odgovor zakaj so se mi mehurji pojavili, bi prosila, da mi to sporoči. Drugače pa naj vam pokažem nekaj svojih izdelkov. Vidi se, da sem še začetnica. Ampak slovenski rek pravi vaja dela mojstra, če nisi mojster vadi. In to še kako drži.


Zelo mi je všeč tehnika razpokanja (ampak tudi tudi to moram še vaditi).





Škatlica z angelčki, mi je še posebno všeč. Za popestritev sem dodala še bleščice.




Lotila sem se tudi cvetličnega lončka. Ni najlepši, je pa moj izdelek in sem ponosna nanj.




Pa še ena lesena škatlica.





Če ima morda katera ustvarjalka kaj servietk odveč ali bi jih zamenjala pa se toplo priporočam.

lp

Vesna

2 komentarja:

  1. Čudovito,
    prava mojstrica si,
    izdelki pa krasni,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovito,za začetnico zelo lepo,jaz sem prav zasvojena s servietkami,lahko ti jih odstopim,oglej si moj profil na fb ali pa na blogu Šatuljica,tam najdeš tudi moj kontakt

    OdgovoriIzbriši