sobota, 19. januar 2013

ZA LJUBILTELJE ČOKOLADE

Pozdravljene ustvarjalke!

Že kar nekaj časa je minilo od moje zadnje objave. Bila sem zelo zaposlena s pisanjem magistrske naloge. Sem pa tu in tam našla tudi nekaj časa za ustvarjanje. Najbolj pa sem ponosna na darilno škatlico za čokolado, ki je namenjena posebni osebi. Ta oseba je velika ljubiteljica čokolade (tako kot jaz) in to je zanjo idealna pozornost za lepši dan. Sicer pa naj slike govorijo same zase.


 Škatlica je zelo vintage, ki je meni zelo ljubi stil.



Za odpiranje sem uporabila nekaj perlic in WOC rožic. Menim, da je vse skupaj zelo dobro izpadlo.


Tale čudovit metuljček je izrezan s pomočjo šablone Memory box. Uporabila pa sem tudi štampiljko. ki sem jo odtisnila in embosirala s transparentnim embosing prahom.


Da pa tale slika deluje še bolj vintage pa sem jo prekrila tudi z crackle accents (upam da se na sliki to dobro vidi).



Znotraj škatlice še ena lepa misel...


... in seveda čokolada.


Rob sem okrasila s pomočjo štance MS, ki daje videz čipke.


Za zapiranje sem uporabil tudi zelo tanek megnetek.


Izdelek prijavljam na naslednje izzive:
- Izziv #73 Enobarvno na CRAFT-ALNICI
- Izziv Lace love na Symon says stamp and show
- Izziv #116 Somethin New na Crafts and me challege
- Izziv Make it girlie na Divas by design
- Izziv #67 Coming up roses na Wild Orchid Challenge
- Izziv #1 na Inky Chicks

Pa lep dan vsem skupaj.

Vesna

8 komentarjev:

  1. Zelo lepa, super detajli in sladka vsebina = čudovito darilo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesna...this is such a beautiful little candy box! I love the shabby chic feeling you've achieved through your colors, die cuts and beautiful vintage photograph of the lovely young girl. I love all of your embellishments. They are perfectly placed: the die cut butterfly, the sweet little flowers, the little dots of bling...it's all lovely. Thanks for sharing your box with us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita sladka škatlica :-))
    Vsi detajli in dodatki so zelo lepi, še posebej mi je všeč razpokana vintage slika!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, to pa je enih detajlov! Zelo lepa škatlica in čudovio darilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous box. Love all the details. Thank you for joining us at Divas by Design this week.
    Sarah-Jane xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo si se potrudila, vsi detajli so dodelani in prejemnica si bo v krasno škatlico vedno znova lahko naložola najljubše bombončke.
    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful box you´ve made :) But, you have entered too many challenges with this box, to participate in Wild Orhid Challenges.... you can only enter a total of three challenges, sorry.

    OdgovoriIzbriši